Podcast aflevering
#10 Andy Mosmans
Hoe creëer je een merk waar mensen op zitten te wachten?
In deze aflevering heb ik een bijzonder en persoonlijk gesprek met niemand minder dan Drs. Andy Mosmans. Samen duiken we in de fascinerende wereld van merken en nog veel meer.
Andy deelt zijn uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van branding, marketing en communicatie, waardoor deze podcast een ware schat aan inzichten wordt. Maar deze aflevering is meer dan alleen een zakelijk gesprek. Het is een unieke gelegenheid om de mens achter de expertise te leren kennen en te ontdekken wat hem drijft in zijn passie voor merken.
Met een indrukwekkende werkachtergrond bij toonaangevende bedrijven zoals Philips, FHV BBDO, BBDO Nederland (onderdeel van BBDO Worldwide) en ARA Groep (onderdeel van TBWA\Worldwide), is Andy een expert in zijn vakgebied. Tegenwoordig is hij actief als adviseur, ondernemer en opleider, werkzaam binnen verschillende organisaties, waaronder Andy Mosmans & Company, Unknown Group, VENGEAN en het Institute for Branding and Business Development.
Dus ga er lekker voor zitten en laat je inspireren door dit persoonlijke gesprek met Andy. Of je nu een ervaren professional bent op het gebied van branding of gewoon geïnteresseerd bent in het onderwerp, deze podcast heeft voor iedereen iets te bieden. Veel luisterplezier!
Zin in meer podcast afleveringen?
Speciaal voor jou op een rij
#12 Alexander Janssens
334 jaar oud gin recept nieuw leven inblazen... In deze aflevering hebben we het genoegen om Alexander Janssens te verwelkomen, de oprichter van Gin...
#11 Pieter van Veldhoven
Nederlandse cocktail pionier: Het verhaal van Pieter... Ontdek het fascinerende verhaal achter een van de eerste cocktail cateraars! Na maar liefst...
#9 Jessica Risch
Van €25K schuld naar €600K SaaS-bedrijf... Ontmoet tijdens deze aflevering Jessica, de oprichter van Woosa, een bedrijf dat de perfecte verbinding...
Seintje ontvangen?
Door de waan van de dag vergeten we soms om gewoon fijn een podcast op te zetten. Natuurlijk herinneren we jou als luisteraar graag een keer in de twee weken dat er een nieuwe aflevering online staat. Niet alleen voor nieuwe invalshoeken maar ook voor een beetje entertainment.